FAQ

Poznaj najczęściej zadawane pytania

Czy potrzebuje serwera do uruchomienia sklepu internetowego?

Nie potrzebujesz serwera. Oferujemy swoim klientów przez pierwszy rok serwer całkowicie za darmo! Później: 100 zł netto / rok. Możesz równiez dostarczyć nam dane do Twojego serwera, na którym postawimy cały sklep internetowy.

Czy potrzebuję domeny do uruchomienia sklepu internetowego?

Nie potrzebujesz domeny. Oferujemy swoim klientów przez pierwszy rok domenę całkowicie za darmo! Później: 100 zł netto / rok. Możesz równiez dostarczyć nam dane do Twojej domeny, gdzie przypiszemy do niej cały sklep internetowy.

Jak wygląda proces uruchomienia sklepu internetowego?
  • Zamawiasz interesujący Cię pakiet sklepu internetowego.

  • Wysyłamy do Ciebie wiadomość na e-mail podczas składania zamówienia w którym zapytamy o wszystkie niezbędne rzeczy do uruchomienia sklepu internetowego. Po odpowiedzi na wszystkie pytania zawarte w e-mail rozpoczynamy uruchomienie sklepu internetowego.

Jak długo czeka się na uruchomienie sklepu?

Maksymalnie 5 dni roboczych od otrzymania zamówienia i przesłania wszystkich potrzebnych informacji.

Czy oferujecie integrację z systemami płatności np. DotPay / Przelewy24 / PayU?

Tak, jak najbardziej. Pytanie o integracje jakie potrzebujesz zostanie wysłane w e-mail po złożeniu zamówienia.

Czy oferujecie integrację z systemami kurierskimi?

Tak, jak najbardziej. Pytanie o integracje jakie potrzebujesz zostanie wysłane w e-mail po złożeniu zamówienia.

Czy oferujecie integrację z systemami fakturowania?

Tak, jak najbardziej. Pytanie o integracje jaką potrzebujesz zostanie wysłane w e-mail po złożeniu zamówienia.

Czy oferujecie integrację z systemami magazynowymi?

Tak, jak najbardziej. Pytanie o integracje jaką potrzebujesz zostanie wysłane w e-mail po złożeniu zamówienia.

Czy oferujecie integrację z systemem Baselinker?

Tak, jak najbardziej. Pytanie o integracje zostanie wysłane w e-mail po złożeniu zamówienia.

Czy otrzymam od was pomoc w obsłudze sklepu internetowego?

Tak, naszym klientom oferujemy bezpłatny poradnik korzystania ze sklepu internetowego oraz godzinną bezpłatną pomoc po uruchomieniu sklepu.

Czy oferujecie wsparcie w pomocy technicznej w prowadzeniu sklepu?

Tak. Możesz kupić pakiet wsparcia technicznego na cały rok w kwocie 500 zł netto. Dzięki temu możesz być spokojny o działanie sklepu internetowego. Zadbamy o to by każda jakakolwiek awaria została naprawiona w najkrótszym możliwym czasie.

Potrzebuje niestandardowego rozwiązania, czy jesteście w stanie pomóc?

Jak najbardziej. Wyślij nam opis tego co potrzebujesz, a my wycenimy zakres oraz czas pracy jaki będziemy potrzebować na stworzenie dedykowanego rozwiązania. Koszt roboczogodziny to 100 zł netto. Po wycenie czasochłonności zlecenia wysyłamy informację, dzięki temu zawsze wiesz ile zapłacisz.

Czy oferujecie integrację z systemami ERP?

Tak, jak najbardziej. Pytanie o integracje zostanie wysłane w e-mail po złożeniu zamówienia.

Masz jeszcze pytanie? Nie martw się, nasz zespół obsługi klienta jest gotowy, aby pomóc Ci w przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów.